Some people say once the good quality of a product meets consumers' need, the product would be sold in the market. In which case the advertising is useless and it is no more than an entertainment. On the other hand, it is said that the advertising is informative. Which do yo prefer?

아이엘츠 라이팅 서론 -  라이팅7.0 이상 쓰기..도전....
익숙해질때까지 읽고 또 읽고 또 읽고 다시 쓰고 외우고 읽고 무한반복

Introduction

Once a product meets consumers' need, consumers may be aware of the product. Thus, spending on advertising can be a waste of budget to some extent. However, a role of advertising consists in the product information provided, which is connected to growth in sales. In this essay, pros for the latter will be expressed. There are two reasons for that.

일단 어느 제품이 소비자의 니드를 충족시킨다면, 소비자들은 그 제품을 인식할지도 모른다.따라서, 광고에 지출하는 것은 예산 낭비가 될 수 있다. 하지만, 광고의 역할은 제공되는 제품정보에 있으며, 그것이 매출 성장과 관계가 있다. 이 에세이에서는 후자에 대한 찬성이 표현될 것이다. 두가지 이유가 있다.

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