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IELTS 라이팅 7.0 도전기

모델 에세이 부분부분 나눠서 익숙해질까지 읽고 또 읽고 읽고 쓰고 다시 읽고 익숙해질때까지 외우고 베껴쓰기

Another reason is that the advertising is similar to a wake up call to consumers, which means it informs them of the product in their need being on the market. If availability of the product to the market is unkwon, it is disadvantageous to both vendors who struggle to supply the product to the market and consumers seeking the product. Given that no method is more effective than advertising so as to let consumers know the existence of a particular product, the value of advertising cannot be overemphasized.

다른 이유는 광고는 소비자들에게는 일어나라는  한 통의 전화와 유사하다. 그건 광고가 그들이 필요한 제품이 시장에 있다고 알려준다는 뜻이다. 만약 제품을 살 수 있다는 사실이 알려지지 않으면, 시장에 제품을 공급하려는 애쓰는 상인과 그 제품을 찾는 소비자 모두에게 불이익이 된다. 소비자들에게 특정제품의 존재를 알리는데 광고보다 효과적인 방법이 없다는 사실을 고려하면, 광고의 가치는 가소평가 될 수 없다.

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