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7.0 아이엘츠 라이팅 도전기
읽고 또 읽고 또 읽고 쓰고 외우고 읽고 무한 반복 익숙하게 외울때까지

To begin with, even if the product information on T.V advertising highlights only its bright side, it helps consumers to identify their need firmly, make the best choice by comparison of its features with other similar products. what it means is that the more information is given, the better choice can be made. Furthermore, consumers' credibility with the commercial message from the mass media would contribute to increasing the sale.

우선, T.V 속 제품광고가 밝은 면만 강조할지라도 소비자들이 자신들의 '니드'를 확고하게 확인하고 다른 유사제품과 그 특징을 비교함으로써 최고의 선택을 할 수 있도록 도와준다. 그것이 의미하는 것은 더 많은 정보가 주어질 수록 더 나은 선택이 가능하다는 것이다. 더구나, 대중매체의 상업적 메시지에 대한 소비자들의 신뢰는 매출 증가에 기여할 것이다.

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